روشن شدن پوست
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

 

شما هر قدر هم كه زيبا باشيد با پيدا شدن چند جوش چركي روي صورتتان چهره نامناسبي پيدا مي كنيد . در اينجا شما را با چند راه حل هايي جهت جلوگيري از بروز جوش و راههاي درمان آن آشنا مي شويد .

مواد جوش زا : مصرف خوراكي هايي چون آجيل , انواع سس ها ، ادويه ها ، غذاهاي سرخ شده و چرب به ويژه چربي هاي اشباع شده اي حيواني يا كره ، شكلات ، كاكائو ، دسرهاي پر خامه و چرب وشيرين ، انواع بستني ، گوشت قرمز ، قهوه زياد ، چيپس ، تنقلات چرب و شور و تند باعث جوش زدن پوست مي شود . البته بعضي از افراد به اين مواد حساسيت ندارند ولي اكثرا به ويژه نوجواناني كه در سن بلوغ هستند بيشتر در معرض جوش زدن قرار دارند .

علل ديگر بروز جوش چربي اضافه ي پوست اغلب باعث جوش زدن مي شود . گاهي هم وجود يك نقطه ي عفوني در بدن منجر به جوش مي شود . سلامت دندان و لوزه ها از موادي است كه مورد توجه قرار مي گيرد .

دوم : نگراني ها و عصبي بودن و هيجانات نيز از عوامل پيدايش جوش است .

سوم : بي خوابي ، كم خوابي و بدخوابي نيز از ديگر علل موثر است .

چهارم : از مهمترين مسائل مي توان به آرامش اعصاب ك يكي از عوامل سلامت پوست است اشاره كرد . شما به كمك ورزش مي توانيد به آرامش برسيد . بنابراين اگر مي خواهيد پوست خوب و سالمي داشته باشيد هميشه آرامش خودتان را حفظ كنيد .

كرم پاك كننده براي جوش هاي صورت :

شما مي توانيد با تهيه كرم زير ، جوش صورتتان را بهبود بخشيد .

مواد لازم : 2 پيمانه گلاب، 2 قاشق غذا خوري رازيانه ، 7 گرم آرد جو ، 4 عدد سفيده تخم مرغ و يك قاشق چايخوري لانولين و 2 عدد سيب

سيب و رازيانه و آرد جو و گلاب را در ظرفي بريزيد و روي بخار آب حرارت دهيد ، سپس سفيده تخم مرغ راخوب بزنيد ولانولين را به آن بيفزاييد .

مواد را در صافي ريخته و فشار دهيد و مايع به دست آمده را در يخچال نگهداري كنيد . و هر بار قبل از استفاده پوست را چند دقيقه بخور دهيد و سپس كرم را مدت نيم ساعت روي آن بگذاريد و سپس آبكشي كرده و يك كرم مرطوب كننده ي فاقد چربي به پوست بزنيد .

پياز و جوش صورت

پياز و آب پياز در حال جوش صورت بسيار موثر است . شما مي توانيد دو يا سه عدد پياز متوسط را پوست كنده و خرد كنيد و در كمي آب بپزيد . طوري كه كاملا پخته و نرم شود و آب آن به خوردش برود بعد پياز پخته شده را درون يك تكه پارچه نخي نازك و تميز بپيچيد . و روي جوش ها بگذاريد و پس از چند دقيقه پوست را بشوييد و خشك كنيد و از كرم مرطوب كننده فاقد چربي استفاده نماييد .

نكته : هيچ گاه ؛ با ناخن ها هيچ جوشي را فشار ندهيد چرا كه آلودگي هاي زير ناخن شما عفونت را بيشتر مي كند .حتي فشار دادن جوش بر سياه وسر سفيد باعث تبديل شدن آنها به انواع چركي آن مي شود .

 

صابون‌ ستاره‌ دريايي‌

جوش

 

موارد مصرف‌: روشن‌كننده‌، ضدجوش‌ و خوشبوكننده‌ پوست‌



شماره مجوز بهداشتي : 107711012002



مواد تشكيل‌ دهنده‌ اصلي‌:
عصاره‌ ستاره‌ دريايي‌ و ديگر آبزيان‌ دريايي‌، AHA (آنتي‌ هيدروكسي‌ اسيد)، ويتامين‌ A و ويتامين‌ E

 

نحوه‌ اثربخشي‌: اين‌ صابون‌ جوشهاي‌ پوستي را از بين‌ مي‌برد و پوست‌ را خوشبو و جوان‌ مي‌كند در حقيقت‌ باعث‌ روشن‌ شدن‌ پوست‌ مي‌شود، صابون‌ ضد آكنه‌ مي‌باشد.AHA باعث‌ از بين‌ رفتن‌ لايه‌ فوقاني‌ و مرده‌ پوست‌ و تشكيل‌ يك‌ لايه‌ جديد صاف‌ و يكرنگ‌ مي‌شود. ويتامين‌ E به‌ آن‌ نرمي‌ و لطافت‌ مي‌بخشد. ويتامين‌ A از التهابات‌ و آسيبهاي‌ ناشي‌ ازAHA جلوگيري‌ ميكند. مناسب‌ براي‌ انواع‌ پوستها مي‌باشد.

 

طريقه‌ مصرف‌: صابون‌ را به‌ صورت‌ و بدن‌ مرطوب‌ بماليد. حدود يك‌ دقيقه‌ بر روي‌ صورت‌ و چهار دقيقه‌ بروي‌ بدن‌ ماساژ دهيد تا جذب‌ شود، سپس‌آبكشي‌ نماييد. معمولاً صبح‌ يكبار و شب‌ هم‌ يكبار استعمال‌ نماييد.

 

هشدار:


در طول مصرف و تا 2 هفته بعد از قطع مصرف از ضد آفتاب استفاده شود.

 

برخي از امكانات و قابليتها:

حاوي عصاره ستاره دريايي

حاوي چيتوسان

حاوي AHA

حاوي ويتامين A,E

از بين برنده جوش

روشن كننده

خوشبو كننده پوست

شماره مجوز بهداشتي : 107711012002

جوش صورت
خريد نقدي صابون‌ ستاره‌ دريايي‌

تماس

09197655266

09358848800

 روشن شدن پوست،كرم روشن كننده پوست،روشن شدن پوست صورت،صابون روشن كننده،صابون روشن كننده پوست،ماسك براي روشن شدن پوست،جوش صورت،درمان جوش صورت،درمان جوش،ضد جوش،ماسك صورت براي جوش،درمان جاي جوش،ويتامين e،

 

ماسك براي جوش،رفع جوش صورت،صابون ضد جوش،راههاي درمان جوش صورت،علت جوش صورت،درمان سريع جوش صورت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:روشن شدن پوست, :: 13:37 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 66248
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما